JohnPietRome.reismee.nl

Dag 01

Dag 1, 24 augustus: van Heerenveen naar Tubbergen.

Vanmorgen om ca 10:30 vertrokken. Er was een uitgebreid uitzwaai comité te weten: Corrie, Ankie, Ma, Ria, Marco en Poulien en Jan en Cobie. Eerst allemaal aan de koffie en thee, daarna zoen, zoen, zoen en wegwezen.

Heerlijk, eindelijk op pad. Je bent tijden met de voorbereiding bezig en dan moet je weg.

We hadden via Vrienden op de Fiets een slaapplaats geregeld in Tubbergen.

De weersverwachting was voor vandaag niet denderend, maar gelukkig was het droog en een aangename temperatuur. Wel hadden we een straffe wind op kop en is 100 km voor zo'n eerste dag nog een heel eind. Maar eerlijk gezegd, het ging ons niet slecht af.

Een mooie tocht via: Steenwijk, Meppel, IJhorst, en Dedemsvaart naar Tubbergen.

We waren om ca 18:00 in Tubbergen en hebben eerst gegeten voor we naar ons logeeradres zijn gegaan.

We verblijven bij heel aardige mensen in een landelijke omgeving, zo'n 3 km buiten Tubbergen

Gerrit de Vries

Piet, de eerste dag zit erop ondanks dat de kop aangeeft DAG2. Altijd lastig dat afscheidnemen maar betekent wel dat veel mensen om jullie geven. Ja, Twente is mooi en denk dat jullie een verstandige beslissing hebben gemaakt om via Drente, Twente en de achterhoek naar ergens onder Nijmegen te fietsen. Via Zwolle is wat saai. De fiets is schijnbaar helemaal inorde maar denk wel dat er na 500km het eea aangedraaid moet worden. Groetjes Gerrit en verheug me al op het volgende verslag.

Ria

Zo, de kop is er af en het weer viel vast wel mee.
Succes! Liefs.

Ankie

Mooi dat het de 1e dag goed is gegaan en het weer ook goed is gebleven. Een fijne tweede dag!
Alles goed hier???? liefs!????

Ankie

Ik weet niet wat al die vraagtekens daar ineens doen..
Tot morgen

Mariska

Goed om te lezen dat er geen valpartijen zijn geweest. Het begin is er...nog 2300 km te gaan.
Xx

Hennie Haarsma

Dag Piet en fietsgenoot!
Deze keer niet uitgezwaaid,wel op zitten scheppen
richting de visite over mijn super sportieve buurman!
Alle goeds,veel genoegen en tot horens!
Groetjes, Hennie