JohnPietRome.reismee.nl

Dag 24-2

Sorry, vergeten! Iedereen, ook namens John, hartelijk dank voor alle leuke reacties. Het was nu vanuit de luie stoel een stuk gemakkelijker, maar als je onderweg bent werkt het op zo'n kleine tablet een stuk lastiger. Maar als je dan de reacties leest, weet je waarvoor je het doet.

Dan nog even een rectificatie. In verslag dag 23 schreef ik de klim over de Bemmelerberg. Dat klopt niet. John was net door Arnhem en kreeg toen (volgens hem) "een flinke klim van 4 kilometer" richting Schaarsbergen. Dus........., bij Bemmel is geen berg!

Marijke

Mooi man! 2400 KM, pffffffffffff....... Ik vind het met een auto al een klere-end weg. Fijn dat je weer gezond en wel bij Ankie bent teruggekomen. Enne........, zonder zegen van de Paus redden jullie het ook wel samen!

Piet, bedankt voor het inzetten van je "reporter skills", zodat we ondanks alles John konden blijven volgen. Top! We wensen dat jij ook weer snel op de fiets zit en wie weet tot volgend jaar??????

Nico Tervoort

Mooi de vlag in Top !!! Ik zag hem wapperen .

Welkom John !!!! Gr Nico

Gerrit de Vries

John, gefeliciteerd met deze prestatie. Zal je altijd bijblijven. Kost even tijd om weer aan het normale leven te wennen. Heb zelf ervaren dat het zwarte gat inderdaad bestaat!
Piet, bedankt voor het updaten van johnpietrome deze site kan volgend jaar zo weer gebruikt worden. Verheug me daar al op.
gr, Gerrit

Dirk van der Goot

John ,je hebt geweldig gereden en ik ben blij dat
Je weer veilig thuis bent .
Piet , bedankt voor je leuke verslagen ,het was net
of we mee reden .
Ook bedankt voor de mooie foto's .

Dirk