JohnPietRome.reismee.nl

Dag 22

Dag 22, maandag 14 september:

Vandaag is John om 9:30 vertrokken uit hotel Beez in het centrum van Maastricht. Het was prima fietsweer. Een krachtige zuidelijke wind, veelal mee, regelmatig zon en maar een paar buitjes en heeft een keer het regenpak aangetrokken. Hij is vanaf het hotel (centrum Maastricht) richting de Maas gereden en via oa. Roosteren, Echt, Maasbracht, Linne, Roermond, Swalmen, Reuver, Belfeld en Tegelen naar Venlo. Onderweg heeft hij contact met Ankie gehad en die heeft voor hem een slaapplaats geregeld bij de familie Roumen van Vrienden op de Fiets in Venlo. Om 17:15 kwam hij aan op het adres en doordat Ankie ook had geregeld dat John met de familie mee kon eten, hoefde hij er niet meer op uit. Dus lekker douchen, omkleden en relaxen. Het was wederom een mooie rit door een zeer afwisselend landschap, maar wel weer veel zoeken en vragen naar de route. Vooral in Roermond was het moeilijk en koste het hem veel tijd. Desondanks toch weer zo’n 100 km gereden. Morgen denkt hij via Nijmegen en Arnhem naar de Veluwe te rijden en zal dan voordat hij thuis komt nog een keer overnachten.

annekemons@gmail.com

Mijn moeder heeft B&B aan de Paasloweg 7 in Hierden (gemeente Harderwijk). Mocht hij de buurt zijn. Zij heeft vast nog wel een kamer voor hem.
groetjes, anneke (Flowerpower)

Ria

John nog even en we mogen je weer begroeten in Goutum en kunnen we de verhalen van je mooie fietstocht horen. Tot ziens.

Adwin

Bijna weer thuis John! Zet hem op met de laatste loodjes.