JohnPietRome.reismee.nl

Dag 02

Dag 2, 25 augustus.

Allereerst even over de foto's die op Reismee worden geplaatst. Bij het aanmaken van een reisblog krijg je gratis ruimte om 200 foto's. Wil je meer dan kun je ruimte bijkopen. Verleden jaar is er bij Reismee iets misgegaan en is er ter genoegdoening voor de volgende blog extra foto's beloofd. Ik heb ze op dag voordat we vertrokken hierover een mail gestuurd en kreeg voor 800 foto's extra ruimte. Bij 30 dagen weg, kunnen we nu per dag ruim 30 foto's per dag plaatsen. Dus........., koop niet extra bij!

Dan de tocht vandaag. Stevige wind tegen, bewolkt, zo nu en dan wat zon en een aantal behoorlijke buien. Vanmorgen om 7:30 aan het ontbijt en toen we wilden vertrekken kwam het met bakken uit de hemel. Het was dan ook al 9:00 toen we eindelijk op de fiets zaten. Het eerste stuk via Enschede naar Hardenberg ging hoofdzakelijk over een fietspad langs de provinciale weg. Je kunt wel lekker doorfietsen maar wel een beetje saai. in Enschede koffie gedronken. Voor Hardenberg kwam het weer met bakken naar beneden. Eerst een tijdje schuilen, maar uiteindelijk maar de regenkleding aangedaan. Daarna een mooie route via Eibergen, Beltrum,, Varseveld, Terborg en 's-Heerenberg naar Emmerich. Met zo'n 100 km op de teller, wind tegen en veel oponthoud was het al 17:30 toen we in 's-Heerenberg bij de Griek naar binnen doken. Lekker gegeten en we zitten nu in een prima gastverblijf via Vrienden op de Fiets. Morgen op naar Roermond.

Gerrit de Vries

Morgen weer stevige wind uit zzw. Op het veer over de Maas bij Blitterswijk is een logboek, kun je iets in schrijven leuk voor mensen die dit punt na jullie passeren. Behouden vaart, Gerrit

Henny slot

heerlijk weer dat vertrouwde natte weer, Piet. Ziet er gezellig uit op de foto's. Veel plezier op dag 3. Liefs Henny

j.vd.wal@zonnet.nl

Hoi....wij hebben heerlijk gezongen i.v.m ons optreden zaterdag 5 september. ..missen je stem wel....hahaha. ..hey basmaatje. ..zet emop ...lieve groet Janke

Jan en Geeske

Hoi Piet en John veel fietsplezier en heel goeie reis,geniet er van Gr Jan en Geeske

Corrie

piet', ben je al gewend aan je nieuwe fiets, en met al die zware tassen er op, en kan John je wel bij houden.Gr xxx

Arjen

Succes mannen op jullie weg naar de paus

bieneke

die 30 foto's per dag halen jullie nog niet, wel het einddoel van elke dag en dat gaat voor....Vind wel, dat jullie laat op de fiets stappen hoor; hier is de hele goegemeente om 08.00 al op de trappers. Weliswaar niet richting Rome maar toch....je hebt altijd werkpaardjes en luxe-fietsers....( geintje)
Lekker genieten, niet alleen van het einddoel, maar ook van de reis op zich en pappe, bedankt voor het gebruik van de seizoenskaart; Elize heeft er zin an!