JohnPietRome.reismee.nl

Dag 03

Dag 03, 26 augustus: van Emmerich naar Roermond.

Vanmorgen weer vroeg opgestaan en om 7:45 aan het ontbijt. Door het gebabbel van mevrouw, en het schoonmaken en smeren van de ketting van John zijn fiets, hadden we wat moeite om weg te komen en het was dan ook al goed 9:00 dat we op de fiets zaten. Eerst nog even bij de Aldi langs voor inkopen, wat foto's gemaakt in Emmerich en toen over de Rijn richting Gennep. Bij Gennep kwamen we op de Reitsma route naar Rome. Een prachtige rit door een mooi afwisselend landschap en paar keer met pond over de Waal. Vanaf Gennep ging de rit over oa Afferden, Well, Arcen, Velden, Venlo en Asselt naar Roermomd. Mede door de afstand, de harde wind tegen en het vele oponthoud was het al 19:30 dat we bij de Chinees in Roermond naar binnen doken. Aan het weer heeft het niet gelegen, een mooie zonnige dag en een aangename temperatuur. Wurg en beswit lieten we ons het eten goed smaken. Daarna naar ons logeeradres via VopdeF waar we hartelijk werden ontvangen. Gedouchd en gelijk onder de wol.

Nico tervoort

Mooi dat het allemaal goed verloopt , Ik vind het toch een hele onderneming . Maar ga vooral zo door Gr Nico.T