JohnPietRome.reismee.nl

Dag 04

Dag 04, 27 augustus: van Roermond naar Dûren in Duitsland.

Ook vanmorgen weer vroeg op en na een prima ontbijt om 9:15 op de fiets. We hadden weer een prima logeeradres met erg aardige mensen. Toen we vertrokken was het wel zwaar bewolkt, maar droog. Naa zo'n km of 10 begon het te regenen en dat heeft de rest van de dag aangehouden.Het was ca 17:00 dat wij in Duren aankwamen. We waren eerst van plan om naar een pension te gaan, maar door het slechte weer en doordat wee daar niet konden eten, zijn we naar het PostHotel gegaan. We hebben een prima kamer en hebben heerlijk gegeten. De rit ging vanaf Roermond eerst door het centrum en daarna oa via St.Odiliënberg, Vlodrop, langs H?ckelhoven, Linnich, Hilfart (waar we koffie hebben gedronken) en Jullich naar D?ren. Ondanks het slechte weer een prachtige rit, grotendeels langs de rivier de Roer en door een prachtig afwisselend landschap.

Peter en Ruurdje Reitsema

Dus inmiddels Nederland al achter jullie gelaten. Lijkt mij wel een mooie route die jullie nu gaan volgen richting Bodenzee. Hopelijk wordt het weer beter.

Henny

Leuk om weer wat te lezen over jullie avontuur. Ik hoop ook dat het weer mee gaat werken. Maar ondertussen is het toch fantastisch dat jullie bezig zijn je droom waar te maken. Fijne dag morgen!

Ben en Marja Monincx

Leuk om jullie reis op deze manier te kunnen volgen. We duimen voor goed fietsweer en wensen jullie een voorspoedige reis toe.

Gerrit de Vries

Jullie moeten toch heel wat wind tegen hebben gehad de afgelopen dagen. Vandaag is een stuk gunstiger als je oostwaards naar de Rijn fietst bij Remagen.

Adwin

Goed bezig mannen!

Ronald

Goh al in Duitsland. Doe voorzichtig en veel plezier. Geniet ervan. Vooral dat laatste. Maak vooral veel foto's.
Groetjes, Ronald.

Ankie

Gelukkig hebben jullie goede regenbakken. Houd je het daarmee een beetje droog?
Op het moment natuurlijk niet leuk en ook zwaar, al die wind en dan ook nog regen! maar het voordeel is dat je achteraf veel meer te vertellen en te klagen hebt. Ha, Ha.
En gelukkig wordt de route erg mooi.
Hier gaat het goed. De dokter was heel tevreden over mijn heup. Ik mag nu voorzichtig meer, en ook langzaamaan zonder stokken gaan lopen. Ook klein stukje fietsen staat op het programma de komende dagen. Vanochtend kon ik met wat moeite zelfs mijn voeten weer wassen.
Fijne dag nog samen !

Henny

Oh, wat leuk om dit te volgen. Ik zie op de foto's het landschap al veranderen. prachtig. ik krijg er zelf ook zin in, zeg. Behouden vaart, liefs Henny