JohnPietRome.reismee.nl

Dag 11

Dag 11, donderdag, 3 september:

Vanavond gebeld met John. Hij is ’s morgens om 9:00 uit Bruchsal vertrokken en heeft om 17:30 in Altdorf een hotel gevonden. Het was een mooie route, door een mooi landschap, mooie plaatsen en met wel veel kleine klimmetjes, echt van die kuitenbijters. Het rijden op het routeboekje van Reitsma valt hem wel wat tegen. Veel gezoek en foutief rijden. Heeft die dag dan ook 99 km gefietst waarvan 82 km volgens het routeboekje. Ook het alleen fietsen valt hem tegen, mist de aanspraak, de gezelligheid en het overleg tijdens de tocht en het alleen eten ’s avonds is ook niet gezellig. Zoals hij er nu overdenkt, rijdt hij door naar het Bodenmeer en bekijkt dan welke route hij terug naar huis neemt. Het lukt hem zelf niet om iets op de deze reisblog te plaatsen maar kan het wel lezen. Dus schroom niet om even een reactie te plaatsen.

Reacties

Reacties

Arjen

Jammer dat de gezondheid tegen valt, beterschap. 'k Kan me voorstellen dat alleen reizen per fiets saai is, zeker als je het met z'n tweeën goed kan vinden.

Jacqueline (koorlid van John)

Ik zat er helemaal in, jullie tocht.
Wat vervelend het hele gebeuren in het ziekenhuis. Ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat Piet. Kan me ook voorstellen dat het fietsen niet zo gezellig is alleen. Dus John kom je gewoon terug en dan kom je weer gezellig de bassen ondersteunen. Nee hoor grapje. Ik blijf het volgen en zie wel wat je doet. John heel veel succes en Piet sterkte en hoop tot volgende verhaal.
Gr. Jacqueline

Christien

Oh dat is echt verschrikkelijk balen voor jullie allebei! Wat een tegenvaller. Sterkte, succes en wie weet tot snel John! En beterschap voor Piet!

Riekele Heida (Reitsma-route in 2012 gefietst)

Vanaf de Bodensee wordt de route naar Italië veel mooier en afwisselender.

Henny

jammer dat Piet uitgevallen is, hoor. iI volgde jullie avonturen ook trouw. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Dus, als Piet is behandeld zijn er nieuwe kansen.
John wens ik veel succes met de tocht die hij alleen vervolgt. maar als hij besluit om binnenkort weer naar Nederland terug te fietsen dan begrijp ik dat voor de volle 100 procent. Samen naar Rome is zoveel leuker!

Nico Tervoort

Hoi John ,

Toch knap dat je nog zo'n eind ben gekomen ! en je moet ook nog terug Ik begrijp heel goed dat je je maatje mist.Lekken fietsen en mooi lullen met elkaar Je ervaringen delen en zo . Nu moet je dat toch alleen doen . Menig een was allang afgehaakt . Dus Even goed goed gedaan . Als je naar huis ga . Hoef je je zeker niet te schamen ! Nog veel kracht voor Jou John en Piet Goeie rijs terug . Gr Nico .T

Gerrir de Vries

De sjeu is er toch wel wat vanaf. Ken Piet al sinds begin 2014 en weet wat voor voorbereidingen hij heeft gedaan om deze tocht mogelijk te maken. Denk ook even aan het dedacle met zijn fiets, heeft alle routes in tracks voor de Navi gezet, routeboekjes aangeschaft en bestudeerd, overnachtingen verkent of besproken etc. en natuurlijk heeft hij nagedacht over eventuele problemen met de prostaat waardoor hij in 2014 in een Frans ziekenhuis is beland opweg naar Santiago d C.
Ken John niet maar raad hem aan nu hij toch al opweg is om door te gaan naar Rome en zijn reis in Rome af te sluiten in de Friezenkerk.

Wil Piet bedanken voor update van de site ondanks dat hij niet meer door kan gaan naar Rome.

henk bulder

John, ik leef erg met je mee. Wat je ook doet, alle lof. Ik denk dat als je de reis voortzet (en het mooiste moet nog komen), je voldoening oneindig groot is. Maar nu spreek ik puur uit eigen ervaring van het alleen reizen en de kick die dat op kan leveren. Je mist ons optreden in Heerenveen in ieder geval niet want door het weer is het gecanceld. Beste John, alle goeds de komende tijd.

Hennie Mulder ( koorlid)

John, ik vind het erg sneu voor jullie. Hoop dat het met Piet beter gaat.
En kom maar weer gauw thuis, in je eentje is er ook niks aan. Ik vond het wel erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Sterkte voor jullie beiden!!!

Nico Tervoort

John en Piet ,
ik zij het al eerder , Heel erg jammer Maar dit is duidelijk overmacht waar jullie bieden niets aan kunnen doen .
Alle lof dat jullie (en John nog enkele dagen alleen ) zover gekomen zijn . verstandige beslissing van jullie . Maakt de vriendschap alleen maar sterker ! wie weet wat jullie nog samen in de toekomst zullen ondernemen ! Nu maar rustig herstellen en Jonh kan je piet nog even ondersteunen tijdens zijn herstel . Bedankt voor de genomen moeite om ons aldoor op de hoogte te houden . Door gaan en de beroerde dingen gouw vergeten . Gr Anja en Nico.T

Ankie

Hoi Nico, je hebt het niet helemaal goed begrepen denk ik.
John is naar de Bodensee gefietst en fiets nu ook weer helemaal naar huis.
Hij is nu waarschijnlijk ongeveer op de helft!
Groetjes van Ankie!

Nico Tervoort

Hoi John ,
Ik heb Ankie net via de Telefoon gesproken 1 ze is ook trots op je . En Die zoen Krijg wel van Ankie zelf ( die wil je van mij niet hebben . Ik hoor dat je een woensdag al weer thuis kom (als het goed is ) knap hoor . honderd KM is wel te doen op een dag , maar alle dagen 100 km is wel er veel vind ik .( anders had ik wel bij je aangehaakt ) grapje !
Als je woensdag thuis kom speel ik (op afstand ) EEN MOOIE IERSE BELLET voor je als thuis komst geschenk , Misschien ken je het wel > Avondale !!! De laatste Loodjes !!! Gr Nico .T

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!