JohnPietRome.reismee.nl

Dag 13

Dag 13, zaterdag 5 september:

Vanavond weer even met John gebeld. Vandaag ging de rit van 81 km, van Sigmaringen via oa Sigmaringendorf, Deggenhausen, Bitzenhofen naar Oberteuringen. Bij Oberteuringen is hij van de Reitsma-route nar Rome afgegaan en is hij naar Friedrichshafen aan het Bodenmeer gereden. Hiervandaan bekijkt hij welke route hij terug naar huis zal nemen. Waarschijnlijk zal dat via Luxemburg en de Ardennen gaan. ’s Morgens heeft John eerst in Sigmaringen een kaart van Zuid-Duitsland gekocht en heeft in de plaats wat foto’s geschoten. Het was dan ook al 10:45 dat hij op de fiets zat. Het was een mooi afwisselend en glooiend landschap, met veel bossen en uitgebreide landerijen en ook het weer was prima: bewolking, afgewisseld met regelmatig zon en een aangename temperatuur. Om 17:00 heeft hij zich ingeschreven in Hostel El Bocado en op het moment dat ik belde had hij net een pizza achter de kiezen.

Marijke en Jan

Nou John, als je helemaal fietsend terug gaat, dan leg je w.s. evengoed net zoveel kilometers af als dat je door gaat naar Rome? Respect hoor!
Hele mooie foto's ook. Je hebt er wel oog voor.
En onze hartelijke dank aan Piet voor het bloggen van John zijn foto's en verhalen. We genieten er elke dag van.

dirk

Hallo John ,

Je bent nu bijna net zover van Rome als van Leeuwarden ?

Succes

Dirk