JohnPietRome.reismee.nl

Dag 24

Dag 24, woensdag 16 september:

Vanmorgen is John al om 8:00 op de fiets gestapt om een traject van ruim 150 km naar Goutum af te leggen. Het was goed fietsweer, een stevige wind mee, maar zo nu en dan regen. Het regenpak moest dan ook regelmatig even aan. Om 14:35 heb ik John gebeld en vertelde hij mij dat hij even voor Steenwijk zat en al 99 km had afgelegd. Even voor 16:00 ben ik in de auto hem tegemoet gereden en kwam hem voor Wolvega tegen. Om 16:20 was hij bij ons op de Praam om even bij te tanken. De koffie en een uitsmijter gingen er rap in en om 17:00 zat hij weer op de fiets. Om 18:20 was de tocht voor John voorbij en werd hij op de Dobbehof te Goutum hartelijk verwelkomt door Ankie, Ma, Ria, Jan en mijn persoon en kwamen natuurlijk al snel de sterke verhalen. Vandaag dus ruim 150 kilometer gereden, van Hoenderloo via oa. Apeldoorn, Epe, Hattum, Zwolle, Meppel, Steenwijk, Wolvega, Heerenveen en Akkrum naar Goutum. Ik heb met veel genoegen John gevolgd en de verslagen gemaakt en mij rest nog om John te feliciteren met het volbrengen van zijn tocht van ongeveer 2400 kilometer. Ongeveer de zelfde afstand als naar Rome! Door omstandigheden, dit allemaal zonder enige vorm van voorbereiding, geen goede kaarten en daardoor constant zoeken en vragen naar de weg en slaapplaats. Knap hoor, petje af!

Reacties

Reacties

Jacqueline

He John een top prestatie dan niet naar Rome maar wel de km gemaakt met alle ongemakken. Fijn dat je weer veilig thuis bent dus ook weer gauw bij ons op het koor.
Piet jij bedankt voor die mooie verslagen. Ik ga het niet doen zo'n fietstocht maar dan zou ik jou vragen om mijn verslagen te maken. Super ????
Ik vind jullie 2 stoere mannen en heb met plezier gelezen. Bedankt !!!

Groetjes jacqueline

Nico tervoort

Hoi John ,

Wat heb jat knap gedaan 1 zo in je eentje verder gaan , met je maat nog in gedachten ook al die mooie Foto's nog maken en doorsturen . petje af hoor . Ik ga met jou niet een stukkie fietsen dat weet ik nu wel . John van harte GEFELICITEERD MET DIT BEHAALDE RESELTAAT HEEEEEEL KNAP !!!!!!! Gr Nico .T Ga maar lekker uitzakken en je laten verwennen door Ankie en haar familie . Ik spreek je later nog Bedankt dat ik op deze manier mee mocht Reizen .

Nico tervoort

Sorry Piet ik was je zomaar even vergeten , Inderdaat bedankt voor je mooie verslagen , en ik hoop dat het al weer wat beter met je prostaat gaat ! Wel een zure appel voor je als je zo mooi met z'n tweeën begin , en je moet dan wegens je gezondheid afhaken . jammer hoor , maar even goed super mee gewerkt . Bedankt !!!!! Nico Tervoort

Sonja Voigt

John je kent mij wel niet (Ik ben een vriendin van Corrie , en woon in Duitsland ), Maar je heb een prachtige prestatie gelevert, ik heb het elke dag vervolgt , petje af , jammer dat Piet de toer afbreken moest . En Piet jij heel hartelijk dank voor de mooien verslagen . Je kann als Reporter doorgaan, bij RTL. Groetjes Sonja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!